Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~just4fun | użytkownik

imię i nazwiskoKuba adresłódź zarejestrowany11.09.2007 @21:16:42 ostatnio na stronie29.09.2012 @15:55:35

cały czas szukam...........

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1022251
digarty133 komentarze623 posty na forum1

komputer / sprzęt
Praktica 740z -> kiedyś, a teraz Panasonic FZ50

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~darkK    03.01.2008 @20:51:51
Owszem. Został mi strych tylko, ale że metalowa drabina nie wyglądała zbyt pewnie, a jak troche ważę, to sobie darowałem W ogóle to szef mi powiedział, żebym mu przyniósł cdr z fotkami hehehe. Możnaby olać, ale chyba zaniosę mu płytkę w zamian za następną wizytę :D

dzięki za ocenę i observa
~darkK    02.01.2008 @20:33:21
Akurat przepalenia to jedna z moich chorób Też to mi się rzuciło w oczy, ale śmiem twierdzić, że i tak nie jest najgorzej A miejsce fajne, choć z opuszczonych to widziałem lepsze. Niestety na fotach pzdr
~darkK    02.01.2008 @18:51:38
byłem... widziałem... foty zrobiłem zacznę wrzucać od dziś, zapraszam
~bobinho    30.12.2007 @23:59:48
dzięki szkoda tylko że panowie moderatorzy mi ukryli tego digarta :/
pozdrawiam
_______
http://www.bobkomiks.ownlog.com - przechuj komiks
http://komiks.toplista.pl/?we=kwaczu - NIE KLIKAJ TU! TO PUŁAPKA
~darkK    29.12.2007 @14:14:19
Byłem dziś w tej miejscówce, ale natknąłem się na 'ochroniarza', ktory bez zgody dyrekcji nie pozwolił mi się tam wbić, a dyrekcja wyjechała... Tak więc po nowym roku wpadnę tam raz jeszcze, oby z dobrym rezultatem... fuck!
~darkK    25.12.2007 @11:54:52
fajna sprawa, czuje, że wybiore się tam za jakiś czas, dzięki
-smutnyed    25.12.2007 @00:12:16
Dzięki za komentarz :- )

Jeszcze 2 czekają na upload, zapraszam.
~JaTanczeANieboGra    06.12.2007 @19:37:33
Eldo "chodź ze mną, chociaż sam jeszcze nie wiem dokąd, chodź ze mną by sens nadać życia krokom"..
_______
antropolożka
~ToxicVadi    04.12.2007 @23:32:34
to teraz wykorzystuj je jako dodatek a nie jako podstawe ^^
_______
na co to komu?
~opos    04.12.2007 @23:31:48
do usłóg , a ztym pro to przesada lekka , mimo to dzięki!
dża
~Rybak    28.11.2007 @00:35:58
thx
~PanFotograf    08.11.2007 @00:34:18
zgadzam sie z twoja ostatnia opinia z nia rownaja sie tyko portrety
~Marzen224    05.11.2007 @23:01:04
no właśnie nie wiem co to tu robi :P
~kTTokolwiek    05.11.2007 @23:01:03
mogłoby byc . np to swiatło po lewo . za jasno jest . ale nie dałos ie nic zrobic . sorry .
~kTTokolwiek    05.11.2007 @23:00:23
spoko . ; p
~jakby    05.11.2007 @22:57:56
_______
"Powierzchowne piękno? Nie. Piękno jest w oczach tego, kto patrzy."
Stephen King 'Ostatni bastion Barta Dawes'a'

http://www.ocena.digart.prv.pl - przeczytaj,ważne.
http://www.ziolek.pl/kalib/img/kalibr_k - k
~sweetdark    30.10.2007 @00:31:10
w knajpach to raczej nie zdaza mi sie pic niczego innego niz piwa ale dzieki za wskazowke :D
~Barkecik    30.10.2007 @00:30:40
Bałagan jest bo ma być - gdyby go nie miało być to by go nie było to chyba jasne prawda??
W końcu życie codzienne to natłok spraw, które zaćmiewa na tę magiczną chwilę Coca-Cola - czy tak trudno sie domyślić? Ludzie - trochę wyobraźni... :P

Pzdr.
~SpunkyProstitute    25.10.2007 @21:53:20
No dobra, masz mnie
~Migocia    13.10.2007 @17:32:39
Dziękuje
_______
~annannke    10.10.2007 @22:44:25
dziękuję za komentarz i zapraszam do siebie w przyszłości
*Wolfgar    10.10.2007 @22:39:32
podobne
_______
But I, being poor, have only my dreams;
I have spread my dreams under your feet;
Tread softly because you tread on my dreams...
~Kozi    07.10.2007 @21:55:53
dzięki
~adamb999    06.10.2007 @09:13:55
dzieki staram sie
~MisterJedi    04.10.2007 @22:05:52
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt